این شعر رو تقدیم میکنم به مخاطبی عزیز ک در قلب ما جای داره
شاپرک
شاپرکی بودی با دو بال پرواز
پر می زدی تو همیشه با ناز
می نشستی بر گلی،شاخساری
چشم در چشمان گل های بهاری
خانه ات روی دوش رنگین کمان بود
پنجره اش روی سقف آسمان بود
بی تو خیلی ساکته این دنیای ما
همیشه خیس خیسه چشمای ما
در دنیای ما سبزینه ای نیست
پروانه و گل و آیینه ای نیست
آخر ای پروانه من شبیه بیشه زارم
دلم که میگیره میشینم هی میبارم
آخر زادگاه منم رنگین کمان بود
پنجره اش روی ابر آسمان بود
پروانه بی تو شبیه تیشه ام
مثل گلی اما بی ریشه ام
بی تو مثل گلی خشکیده ام
در قلب خاکی گلدانی آرمیده ام
پای امید دلم شکسته است
چشمان سبزم دیگر بسته است
لیلی خدا هم برای ما دیگه خوابه
گرمای وجودش برایکی دیگه میتابه
منم دیگه خستم دارم تنها میشم
شبیه مجنون توی قصه ها میشم
✿♥☂♥❤دهلران شهر فراموش شده♥...ما را در سایت ✿♥☂♥❤دهلران شهر فراموش شده♥ دنبال میکنید
برچسب: شاپرک چت,شاپرک خسته میشه,شاپرک سرخ,شاپرک بانک مرکزی,شاپرک چیست,شاپرک چاپ,شاپرک نت,شاپرک شعر,شاپرک و آدم آهنی,شاپرک ساعات واریز, نویسنده: بازدید: 20