
این شعر رو تقدیم میکنم به مخاطبی عزیز ک در قلب ما جای داره شاپرک شاپرکی بودی با دو بال پرواز پر می زدی تو همیشه با ناز می نشستی بر گلی،شاخساری چشم در چشمان گل های بهاری خانه ات روی دوش رنگین کمان بود پنجره اش روی سقف آسمان بود بی تو خیلی ساکته این دنیای ما همیشه خیس خیسه چشمای ما در دنیای ما سبزینه ای نیست پروانه و گل و آیینه ای نیست آخر ای پروانه من شبیه بیشه زارم دلم که میگیره میشینم هی میبارم آخر زادگاه منم رنگین کمان بود پنجره اش روی ابر آسمان بود پروانه بی تو شبیه تیشه ام مثل ...
ادامه مطلب